» Таксі-послуга, яка надійно увійшла в життя людини
Інформація до новини
  • Переглядів: 23
  • Автор: admin
  • Дата: 26-03-2021, 08:34
26-03-2021, 08:34

Таксі-послуга, яка надійно увійшла в життя людини

Історія виникнення таксі у світі
Французьке таксі ­ «фіакри»
У далекому XVII столітті заповзятий француз на ім’я Соваж створив заїжджий двір кінних екіпажів, які були розташовані поблизу каплиці Святого Фіакра. Місцеві жителі після появи таких екіпажів стали називати перевізників «фіакрами». Бізнес Соважа мав цілковитий успіх, оскільки мешканці міста регулярно користувалися послугами «фіакр».
Після створення бензинового двигуна, у Франції широке розповсюдження отримали вози лише з таким типом двигуна. Популяризація таксі того часу була дуже високою, а вартість поїздки попередньо обговорювалася пасажиром та водієм. З появою першого таксометру в 1905 році, розраховувати вартість стало набагато легше та швидше.
Виробники автотранспортних засобів того часу, проводячи аналітику, прийшли до висновку, що необхідно налагодити серійний випуск автомобілів, які призначені для таксоперевезень. Винахідцем та новатором стала компанія Renault. Її автомобілі були дуже схожі з «фіакрами», але мали відмінності по конструкції та кольору.
Англійські «кеби»На відміну від французів, англійці точно знають дату виникнення в країні першого таксі. 1639 рік відзначився появою чотирьохколісних екіпажів, котрі на комерційних засадах здійснювали перевезення пасажирів. Дозвіл на цю діяльність було отримано Корпорацією коучменів.
Дещо пізніше, а саме в 1850 році, важкі карети були замінені на вози­кабріолети, які пізніше отримали назву «кеб». З появою двигунів, «кеби» стали більш швидкими та могли їздити на швидкості 15 км/год.
Сучасне англійське таксі є не тільки пасажирським видом транспорту, а й має символічний зміст, на кшталт Биг Бена чи Тауерського мосту.
Українські «шашечки»Історія появи українського таксі не така стародавня, як в англійців чи французів, вона нараховує лише 100­річний період. Перше таксі з «шашечками» на вулицях міста Києва можна було зустріти в 1902 році. Вони мали вигляд кінних екіпажів із возами.
Цікаво, що саме тоді й з’явився термін «чайові». Під останніми розуміли фіксовану суму в розмірі 5 копійок, яку надавав пасажир перевізнику за додаткові послуги (розміщення та подача багажу, відкриття парасолі або даху карети). Чому саме «чайові»? Тому що, саме стільки становила вартість чашки чаю.
Вартість таксомоторних послуг того часу вимірювалась не довжиною маршруту, а тривалістю витраченого часу. Середня вартість була від 40 копійок до 1, 20 рублів (залежність вимірювалась в категорійності екіпажу та кількості коней в упряжці). Користуватися послугами такого таксі могли лише заможні люди, оскільки вартість була шалена.
У період Першої світової війни таксі стало не потрібним, на цей період його існування в країні було тимчасово скасовано. Відродженням стало створення в 30­х роках ХХ століття державного підприємства ­ «Київський таксопарк».
За дуже довгий період українське таксі пережило багато трансформацій ­ змінювалася символіка, автомобілі, тарифи. На сьогоднішній день служби таксі мають повну свободу в дизайні, вартісній політиці, проте незмінною залишається специфіка роботи ­ швидко та безпечно перевозити пасажирів.

Нині важко уявити життя без послуг таксі, яке давно і міцно завоювало загальну повагу і визнання серед населення. Попри збільшення кількості приватних автомобілів, робота служб таксі завжди затребувана. Коли поспішаємо на роботу, потяг чи важливу зустріч, зачасту звертаємося до служби перевізників, сподіваючись на своєчасну допомогу. таксі – це послуга, яка надійно увійшла в життя сучасної людини.
Робота таксиста непроста та відповідальна, адже чи вдень, чи вночі, у будь­яку погоду вони повинні доставити клієнта до місця призначення, зробити так, щоб цей шлях був максимально комфортним та безпечним.
Служба таксі «Експрес» на теренах Бахмаччини працює із 2004 року. Їх незмінним гаслом є слова: «Важлива не швидкість, а безпека пасажира!»
­ Послуги таксі «Експрес» надаємо цілодобово, а в нинішніх умовах, дотримуючись усіх карантинних вимог, ­ говорить керуючий Олег Гурин. – Намагаємося, щоб кожен водій був відповідальним, порядним, комунікабельним, добре знав місцевість. Мабуть, усі добре розуміють, що тут потрібно бути не лише гарним водієм, а й психологом, механіком, інколи гарним співрозмовником. Також обов’язково необхідно мати дивовижну пам’ять, вміти орієнтуватися на місцевості, знаходити по можливості швидкі та ефективні рішення у найрізноманітніших незвичних ситуаціях. Наші водії завжди дбають про свій автомобіль, його технічний стан. Адже від цього залежить і безпека пасажирів, і якість надання послуг. Звичайно, бажає бути набагато кращою якість доріг, від цього також залежить швидкість доставки клієнта до місця призначення.
У таксі «Експрес» працює злагоджений колектив таксистів, трудяться вони позмінно, на зміні зазвичай перебуває 4­5 машин. Важливою, звичайно, є і робота диспетчерів, які,відповідаючи на дзвінок, отримують необхідну інформацію та скеровують таксиста, що безпосередньо виконуватиме цю роботу. Дії диспетчера та водія­таксиста повинні бути злагодженими та чіткими, щоб замовлення було виконане безперебійно та вчасно. Адже від цього залежить імідж служби.
22 березня таксисти в усьому світі відзначають своє професійне свято. Саме в цей день, у далекому 1907 році, на вулиці столиці Великобританії Лондона вийшли на обслуговування по індивідуальному перевезенню пасажирів перші автомобілі, обладнані спеціальними лічильниками, відомими нам зараз як таксометри. Прилад був зручний, дозволяв підраховувати справедливу винагороду за надані послуги і відразу був позитивно оцінений більшістю перевізників. Новинка не залишилася без уваги і у пасажирів. Спостерігаючи ставлення водіїв до цієї новації, вони придумали їм відповідну назву. Так з’явилося визначення– таксист.
Інна Іванько.

Шановний відвідувачу, Ви не зареєстровані.
Ми радимо Вам зареєструватися або увійти під своїм іменем

Новий коментар

І'мя:*
E-Mail:
Коментар:

Вітання

Нашій дорогій


Детальніше

Всі вітання


Оголошення та реклама


Всі оголошення

Голос Присеймів'я

Телефон/факс редакції: 0-46-35-21503
E-mail: golospris2017@ukr.net, golospris@i.ua
Skype: Голос Присеймів'я
Р/р: UA633808050000000026003588776 код: 02476103
МФО: 380805 ВАТ «Райффайзен Банк Аваль» м. Київ.

Важливо

Передрук інформації дозволяється лише при розміщенні прямого посилання на оригінал.
Адміністрація сайту може не поділяти думку авторів публікацій і не несе відповідальності за матеріали.
^