» Щоб пасажирам було комфортно і безпечно
Інформація до новини
  • Переглядів: 35
  • Автор: admin
  • Дата: 2-08-2019, 08:27
2-08-2019, 08:27

Щоб пасажирам було комфортно і безпечно

Напередодні Дня профспілки залізничників та транспортних будівельників завітала до підприємства з багаторічною історією ­ пасажирського вагонного депо станції Бахмач, де сумлінно трудиться більше 500 працівників. Спершу зустрілася із головою первинної профспілкової організації підприємства Анжелою Рожновою, яка попри зайнятість люб’язно погодилася розповісти про будні та відпочинок працівників, зробити екскурсію підприємством та розказати про його роботу.
Всього у вагонному депо ст.Бахмач діють 13 цехів. Робота у кожному з них нелегка та специфічна. Завітавши до цеху з ремонту візків дільниці з ремонту ходових частин, зрозуміла, що на цих працівниках лежить величезна відповідальність, адже в подальшому, відремонтувавши візки, ходові частини, все це пов’язано з безпекою руху.
­У нашому цеху, а це близько 30 чоловік, трудяться добросовісні чоловіки, які розуміють, що від якості виконання роботи у майбутньому залежить життя пасажирів,­ розповідає Геннадій Передерій , майстер цеху з ремонту візків дільниці з ремонту ходових частин.
Добре знають свою справу електрозварювальними Олександр Пархоменко, Сергій Краснов та Олександр Журавель, які вже чимало років працюють у вагонному депо, та повністю віддаються роботі. Злагоджена робота у цеху відбувається завдяки бригадиру гальмівного відділення Олексію Швецю, досвідченим Петру Шишу, Тарасу Цокуру, Миколі Мироновичу, а також молодим спеціалістам, які прийшли на роботу до вагонного депо після навчання,­ Артему Бельченку та Денису Мокану. Бездоганно трудяться слюсарі по ремонту ходової частини Олександр Ігнатенко, Сергій Жила, Микола Бубнов, Олександр Луговик, Олександр Семенуха та Володимир Тунік, бригадир Олександр Левченко,які займаються ремонтом візків пасажирських вагонів.
Аби завдання, поставлені перед працівниками цеху, виконувалися вчасно та якісно, правильно вміє спланувати роботу майстер Геннадій Передерій. Геннадій Миколайович працює на підприємстві вже майже десять років. Розпочинаючи тут трудову діяльність, спочатку чоловік трудився слюсарем, потім бригадиром, а з 2013 року він обіймає посаду майстра цеху з ремонту візків дільниці з ремонту ходових частин.
– Перед нами стоять серйозні завдання, адже за місяць ми повинні виконати план, а це 9 вагонів деповського ремонту, 7 КР1 – капітального ремонту,1 вагон КВР– капітально ­ відновлювального ремонту,­ говорить майстер. Щодня вагоноремонтники роблять певну заплановану роботу, тому інколи на робочому місці залишаються до пізнього вечора, аби в строк виконати денний план.
­Як сприймає сім’я, коли Ви затримуєтеся на роботі?­ запитую у Геннадія Миколайовича.
­Із розумінням,­ відповідає посміхаючись.­ І дружина Алла Миколаївна, і діти Інна та Владислав завжди мене розуміють і підтримують, за це їм дуже вдячний.
Як досвідченого та відповідального майстра характеризує Геннадія Передерія і заступник начальника з ремонту Віктор Нікітенко.
­Геннадій Миколайович досконало знає свою роботу, користується авторитетом серед колег, вміє організувати колектив, аби швидко та якісно впоратися із завданнями.
У цеху виконуються всі передбачені види ремонту, ніколи не виникає питань щодо повторного або неякісного ремонту, а це означає, що і працівники, і майстер на своєму місці, вони спеціалісти своєї справи, розуміють, яка відповідальність покладена на них.
­Дуже прикро,­ говорить Віктор Володимирович, що мало молоді приходить працювати на підприємство, хоч нині є вакансії. А керівництво вагонного депо та профспілка, крім виплати гідної заробітної плати, турбуються й про соціальний захист працівників, дотримання охорони праці, оздоровлення як працівників, так і членів їх сімей, проведення спортивних, культурно­масових заходів, організацію цікавих поїздок та екскурсій, але випускники навчальних закладів не поспішають приступати до роботи у цехах нашого підприємства. Тож запрошуємо молодих людей, у яких є бажання трудитися, поповнити лави працівників вагонного депо, продовжити писати його багаторічну історію.
Приємно відзначити, що вагони, які пройшли капітально­відновлювальний ремонт у вагонному депо ст.Бахмач, входять до складу потягів, які курсують не лише Україною, а і поза її межами.
Інна Мозгова.
Шановний відвідувачу, Ви не зареєстровані.
Ми радимо Вам зареєструватися або увійти під своїм іменем

Новий коментар

І'мя:*
E-Mail:
Коментар:

Вітання

Нашій дорогій


Детальніше

Всі вітання


Оголошення та реклама


Всі оголошення

Голос Присеймів'я

Телефон/факс редакції: 0-46-35-21503
E-mail: Golospris@cg.ukrtel.net
Skype: Голос Присеймів'я
Р/р: 26003588776 код: 02476103
МФО: 380805 ВАТ «Райффайзен Банк Аваль» м. Київ.

Важливо

Передрук інформації дозволяється лише при розміщенні прямого посилання на оригінал.
Адміністрація сайту може не поділяти думку авторів публікацій і не несе відповідальності за матеріали.
^